reklama

Spravodlivosť je slepá. Vy tiež pani ministerka Žitňanská?

Počúvajúc vaše nemnohé vyjadrenia ku kauze „Baštrnák“ sa sama seba pýtam, či rozumiem správne slovu SPRAVODLIVOSŤ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (153)

Doteraz som si myslela, že spravodlivosť je princíp, na základe ktorého určujeme, či došlo k porušeniu práva alebo nie. Vnímala som spravodlivosť ako hodnotu, ktorá je dôležitá pre spokojné nažívanie ľudí v spoločnosti. Dokonca, že spravodlivosť je viac ako právo. Myslela som si, že úlohou ministra spravodlivosti je spravodlivosť hájiť.

Avšak po vašich nedávnych vyjadreniach sa mi vyjasnilo. Spravodlivosť nie je potrebné vôbec riešiť. Podstatná je „dôvera v štátne inštitúcie“. Nie je dôležité, či došlo k porušeniu práva, a už vôbec nie, či sa činí spravodlivosti za dosť. Podľa vašich vyjadrení je dôležité presvedčiť nielen koalíciu, ale aj verejnosť, že tomu tak je.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa verejnosť presvedčí, že k porušeniu práva nedošlo, tak potom nedošlo. 

Tu mi však napadá taká nezbedná otázka: Ak verejnosť bude určovať, čo je spravodlivé a čo nie, načo máme vás, ministerku spravodlivosti?

Rozumejte mi správne, neočakávam od vás, že vy budete určovať, čo spravodlivé je alebo nie, alebo či došlo k porušeniu práva či nie. Na to máme súdy.

Očakávam však od vás, áno od vás, pani ministerka spravodlivosti, že svojou prácou, svojím charakterom sa pričiníte k tomu, aby sme žili v spoločnosti, kde slepá spravodlivosť nehľadí na postavenie, známosti, či na peniaze, nerozlišuje medzi ministrom, či človekom z ulice, ale je rovnaká voči každému. Očakávam od vás, že práve váš hlas bude POČUŤ, ak ide o spravodlivosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zatiaľ mám pocit, že spravodlivosť na Slovensku vôbec nie je slepá. Dobre ona vidí, na koho si môže trúfnuť a na koho nie. Vy však, pani ministerka, sa mi slepá zdáte. Slepá, nemá a stratená.

Erika Jankajová

Dať najavo, či sa vám blog PÁČI môžete i na: vybrali.sme.sk ĎAKUJEM :)

Erika Jankajová

Erika Jankajová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaná „chemička“, ktorá sa chémii ďalej nevenuje, ale toto štúdium jej dalo veľa. Od svojich učiteľov som sa naučila najmä zanietenosť pre to, čo práve robím a dobrej organizácii, ktorá je potrebná ako v „labáku“, tak vo firme. V súčasnosti pracujem pre spoločnosť In Form Slovakia, s.r.o., ktorá organizuje odborné konferencie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu