reklama

„Výchovná“ od Petra Osuského

Pamätám si iba na jednu, jedinú situáciu, kedy som dokázala porozumieť facke na verejnosti – vtedy, keď pani Remiášová „pritrepala“ kyticou pánu Mečiarovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (87)

Na rovinu napíšem, že ma ani tak neprekvapuje, že niekomu praskli pri pánovi Vaskym nervy.

Dokonca ma neprekvapuje ani to, že od politikov lietajú facky – veď ešte sme nezabudli na časy, kedy expremiér rovnako nedokázal udržať svoj hnev. 

Čo ma však úprimne prekvapuje a hnevá, je spôsob ako na túto „udalosť“ reagoval sám pán poslanec Osuský – človek, ktorý kandidoval za prezidenta tejto krajiny.

Vraj to bola výchovná – „dostal jednu výchovnú facku forhandom ľavou dlaňou na pravé líce.“

Výchovná? Toto je spôsob ako „výchovne“ má pán poslanec pôsobiť na verejnosť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo je na tomto výchovné?

Pýtam sa fakt úprimne. Mám za to, že ak niečo preženiem a prasknú mi nervy, tak ak hnev a zlosť opadnú, treba si s chladnou hlavou priznať chybu a ospravedlniť sa.

Aspoň mňa tak doma vychovávali...

Erika Jankajová

Dať najavo, či sa vám blog PÁČI môžete i na: vybrali.sme.sk ĎAKUJEM :)

Erika Jankajová

Erika Jankajová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaná „chemička“, ktorá sa chémii ďalej nevenuje, ale toto štúdium jej dalo veľa. Od svojich učiteľov som sa naučila najmä zanietenosť pre to, čo práve robím a dobrej organizácii, ktorá je potrebná ako v „labáku“, tak vo firme. V súčasnosti pracujem pre spoločnosť In Form Slovakia, s.r.o., ktorá organizuje odborné konferencie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu